IEGĀDES - PREČU IZPĀRDOŠANAS NOTEIKUMI

Preču pirkšanas un pārdošanas noteikumi e-veikalā Babybaby.lt

I NODAĻA

Vispārīgi noteikumi

  1. Jēdzieni:
  2. Pārdevējs ir elektroniskais veikals www.babybaby.lt, kuru pārvalda Lietuvas uzņēmums - MB "Profiteka", kas atbilstoši reģistrēts un darbojas Lietuvas Republikā, juridiskās personas kods 304953974, juridiskā adrese - Eitminų 18-6, Viļņa, LT -12145.
  3. www.babybaby.lt – elektroniskais veikals, kas atrodas Babybaby.lt.
  4. Pircējs - 1) rīcībspējīga fiziska persona, tas ir, pilngadību sasniegusi persona, kuras rīcībspēja nav ierobežota ar tiesas rīkojumu; 2) nepilngadīgais vecumā no četrpadsmit līdz astoņpadsmit gadiem, kuram ir vecāku vai aizbildņu piekrišana, izņemot gadījumus, kad viņš ir emancipēts; 3) juridiska persona; 4) visu iepriekšminēto personu attiecīgi pilnvaroti pārstāvji.
  5. Puses - Pircējs un Pārdevējs kopā.
  6. Pārdevēja partneris – juridiska persona: 1) pārdod preces vai sniedz pakalpojumus Babybaby.lt, kā arī juridiska persona, kas tiek izmantota Pircēja pasūtījuma izpildei; 2) Babybaby.lt, ar kuru tiek veiktas kopīgas darbības vai projekti, tiek publicēts šīs juridiskās personas tīmekļa vietnēs vai jebkurā medijā, kurā tiks aprakstīta Babybaby.lt un šīs juridiskās personas darbība vai projekts.
  7. Personas dati - jebkura informācija, kas saistīta ar fizisku personu - datu subjektu, kura identitāte ir zināma vai to var tieši vai netieši noteikt, izmantojot tādus datus kā personas kods, viena vai vairākas fiziskas, fizioloģiskas, psiholoģiskas, ekonomiskas, kultūras vai sociālas pazīmes, kas raksturīgas cilvēks parakstās
  8. Noteikumi ir sekojoši "Noteikumi preču pirkšanai un pārdošanai Babybaby.lt elektroniskajā veikalā".
  9. Konts – Pircēja reģistrācijas rezultāts Babybaby.lt, kas izveido kontu, kas aizsargā viņa personas datus un pasūtījumu vēsturi.
  10. Personas datu aizsardzības noteikumi – Babybaby.lt personas datu aizsardzības noteikumi, kas sniedz pamatnoteikumus personas datu vākšanai, uzglabāšanai, apstrādei un uzglabāšanai, lietojot Babybaby.lt.
  11. Vispārīgi noteikumi:
  12. Pircējs apstiprina Noteikumus, iepazīstoties ar tiem un atzīmējot rūtiņu blakus apgalvojumam "Esmu iepazinies ar preču pirkšanas un pārdošanas noteikumiem Babybaby.lt elektroniskajā veikalā un piekrītu tiem". Šādā veidā apstiprinātie Noteikumi ir Pusēm saistošs juridisks dokuments, kas nosaka Pircēja un Pārdevēja tiesības un pienākumus, preču iegādes un apmaksas noteikumus, preču piegādes un atgriešanas kārtību, Pircēja un Pārdevēja atbildību. puses un citi nosacījumi, kas saistīti ar preču pirkšanu - pārdošanu lt.
  13. Pircējs, izveidojot kontu Babybaby.lt, apstiprina Noteikumus pirmās reģistrācijas laikā. Pēc Pircēja Noteikumu apstiprināšanas pirmās reģistrācijas (konta izveides) laikā starp Pircēju un Pārdevēju tiek noslēgts ilgtermiņa pirkuma-pārdošanas līgums. Pirmās reģistrācijas brīdī apstiprinātie Noteikumi attiecas uz visiem Pircēja pirkumiem līdz atjaunināto Noteikumu publicēšanai. Informācija par Noteikumu atjauninājumiem ir pieejama vietnē Babybaby.lt.
  14. Tikai Pircējiem, kā noteikts Noteikumu 1.3.punktā, ir tiesības iepirkties Babybaby.lt. Apstiprinot Noteikumus un iepazīstoties ar Personas datu aizsardzības noteikumiem, pircējs apliecina, ka viņam ir tiesības iegādāties preces Babybaby.lt.
  15. Nepieciešamības gadījumā vai Lietuvas Republikas tiesību aktos paredzēto apstākļu klātbūtnē Pārdevējam ir tiesības mainīt, grozīt vai papildināt Noteikumus.
  16. Ja Pārdevējam ir tiesības vai pienākums sniegt Pircējam informāciju vai dokumentus pa e-pastu, visos gadījumos Pircējs ir atbildīgs par Pircējam piederošas darba e-pasta adreses norādīšanu Pārdevējam.

II NODAĻA

Līguma noslēgšanas brīdis

  1. Preču pasūtīšana tiek uzskatīta par pirkšanas un pārdošanas tiesisko attiecību nodibināšanas brīdi, neatkarīgi no tā, vai viņš veic pasūtījumu pēc reģistrēšanās (konta izveidošanas) vai bez reģistrācijas Babybaby.lt.
  2. Pasūtot preces, Pircējam attiecīgajos Pārdevēja norādītajos informācijas laukos ir jānorāda Privātuma politikā norādītie Preču pasūtījuma pareizai izpildei nepieciešamie Personas dati.
  3. Kad Pircējs pēc pērkamo preču vai pakalpojumu izvēles un preču groza izveidošanas veic visas pasūtījuma darbības, no kurām pēdējā ir maksājuma veida izvēle un apstiprināšana, tiek uzskatīts, ka pirkšana-pārdošana starp Pārdevēju un Pircēju ir izveidojušās tiesiskās attiecības un ir noslēgts pirkuma-pārdošanas līgums.

III NODAĻA
Pircēja un Pārdevēja tiesības un pienākumi

  1. Pircējam ir tiesības iegādāties preces un pasūtīt pakalpojumus Babybaby.lt saskaņā ar šiem Noteikumiem. Pēc Pārdevēja partneru piedāvāto preču, kas apzīmētas ar apzīmējumu "Partnera prece" vai Pārdevēja partneru sniegto pakalpojumu pasūtīšanas, Pircējam var tikt piemēroti Pārdevēja partneru noteiktie preču vai pakalpojumu sniegšanas nosacījumi, uz kuriem ir atsauces. tiek sniegti Pircējam pirms šādu preču vai pakalpojumu pasūtīšanas.
  2. Pircējam ir tiesības šajos Noteikumos noteiktajā kārtībā atteikties no pasūtījuma.
  3. Pircējam ir tiesības atkāpties no līguma šajos noteikumos noteiktajā kārtībā.
  4. Pircējam ir tiesības apmainīt vai atgriezt iegādātās preces saskaņā ar noteikumiem.
  5. Pircējam ir citas tiesības, kas noteiktas šajos Noteikumos, personas datu aizsardzības noteikumos un Lietuvas Republikas tiesību aktos.
  6. Pircējam, izmantojot lt, ir jāpilda savas saistības, jāievēro šie Noteikumi, Personas datu aizsardzības noteikumi, citi nosacījumi, kas skaidri norādīti Babybaby.lt, un nepārkāpt Lietuvas Republikas tiesību aktus.
  7. Pircējam ir jāmaksā par pasūtītajām precēm vai pakalpojumiem un tie jāpieņem šajos noteikumos noteiktajā kārtībā. Izvēloties preces izņemt Preču pieņemšanas centrā, Pircējam tās jāizņem izvēlētajā Preču pieņemšanas centrā Noteikumos noteiktajos termiņos.
  8. Pārdevējam ir tiesības mainīt, apturēt vai pārtraukt noteiktu Babybaby.lt funkciju vai to daļas darbību, kā arī mainīt Babybaby.lt elementu izkārtojumu.
  9. Pārdevējam ir tiesības apturēt vai izbeigt Babybaby.lt darbību. Šajā gadījumā visi pieņemtie un apstiprinātie Pircēju pasūtījumi tiek izpildīti un jauni pasūtījumi netiek pieņemti.
  10. Pakalpojumu sniegšanas nosacījumu būtisku izmaiņu gadījumā (piemēram, izmaiņas tirgus apstākļos, tiesību aktos utt.), Pārdevējam ir tiesības mainīt Babybaby.lt sniegto pakalpojumu apjomu vai veidu, apturēt vai pārtraukt pakalpojumu vai to daļas sniegšanu, iekasēt maksu par pakalpojumiem vai pakalpojumu daļu. Ja pircējs nepiekrīt, viņa pasūtījums tiek atcelts.
  11. Ja Pircējs mēģina kaitēt Babybaby.lt darbam. e-pasts vietnes drošību un stabilitāti vai nepilda savas saistības, Pārdevējam ir tiesības nekavējoties un bez iepriekšēja brīdinājuma ierobežot vai apturēt Pircēja iespējas lietot Babybaby.lt vai izņēmuma gadījumos anulēt Pircēja Kontu.
  12. Pārdevējam ir tiesības bez iepriekšēja brīdinājuma anulēt Pircēja pasūtījumu, ja Pārdevējs nesazinās ar Pircēju 2 (divu) darba dienu laikā pēc pasūtījuma veikšanas, vai ja Pircējs noteiktajā termiņā nesniedz Pārdevējam pieprasīto informāciju. ko veic Pārdevējs, vai ja Pircējs nedod Pārdevējam piekrišanu savu personas datu pārbaudei.
  13. Pārdevējam ir citas tiesības, kas noteiktas šajos Noteikumos, Personas datu aizsardzības noteikumos un citos Lietuvas Republikas tiesību aktos.
  14. Pārdevējs apņemas nodrošināt Pircējam iespēju izmantot Babybaby.lt sniegtos pakalpojumus saskaņā ar šajos Noteikumos un citos lt dokumentos noteiktajiem nosacījumiem.
  15. Pārdevējs apņemas skaidri un saprotami sniegt Pircējam Lietuvas Republikas Civilkodeksa 6.2287.pantā noteikto informāciju.
  16. Pirms pasūtījuma iesniegšanas informēt Pircēju par pasūtījuma izpildei nozīmīgu funkciju apturēšanu vai pārtraukšanu. Informācijas sniegšana Babybaby.lt tiek uzskatīta par atbilstošu informāciju. Pēc tam, kad Pārdevējs jau ir pieņēmis Pircēja pasūtījuma izpildi, Pircējs tiek informēts par Babybaby.lt funkciju, kas attiecas uz šī pasūtījuma izpildi, apturēšanu vai pārtraukšanu pa kādu no Pircēja norādītajām kontaktinformācijām (pa tālruni, SMS vai e-pasts).
  17. Noteikumos paredzētajos apstākļos Pārdevējs apņemas nodrošināt Pircēja pasūtītās preces un pieņemt Pircēja atgrieztās preces.
  18. Ja svarīgu apstākļu dēļ Pārdevējs nevar piegādāt Pircējam pasūtīto preci, viņš apņemas iespēju robežās piedāvāt Pircējam analogu vai līdzīgu preci. Ja Pircējs atsakās pieņemt preci, kas tika piedāvāta kā analoga vai līdzīga, Pārdevējs apņemas 14 (četrpadsmit) darba dienu laikā atgriezt Pircējam samaksāto naudu, ja veikta priekšapmaksa, un visos gadījumos atcelt pasūtījumu.
  19. Pārdevējam, nepiekrītot Pircēja prasībām, ir jāsniedz lietotājam detalizēta, motivēta rakstiska atbilde ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā no Pircēja iesnieguma saņemšanas dienas, ja vien Lietuvas Republikas tiesību aktos nav noteiktas prasības. un Eiropas Savienība nosaka citādi.

IV NODAĻA

Preču cenas, apmaksas kārtība un noteikumi

  1. Par pasūtītajām precēm Pircējs var norēķināties, izmantojot elektronisko banku.
  2. Kad Pārdevējs saņem samaksu par precēm, preču pasūtījums tiek apstiprināts un sākas preču piegādes laiks.
  3. Apstiprinot Noteikumus, Pircējs piekrīt, ka pirkuma dokumenti - PVN rēķini - tiks iesniegti elektroniski uz Pircēja reģistrācijas anketā norādīto e-pasta adresi.
  4. Preču cena nevar mainīties pēc tam, kad Pārdevējs ir apstiprinājis pasūtījumu, izņemot gadījumus, kad preces cena ir mainījusies informācijas sistēmu tehniskas kļūdas, acīmredzamu (netīšu) kļūdu labošanas vai citu objektīvu un būtisku iemeslu dēļ. ārpus Pārdevēja kontroles (ja ir pierādījumi, kas apstiprina šos iemeslus). Ja šajā gadījumā Pircējs nepiekrīt iegādāties preci par jaunu cenu, Pircējs var atcelt pasūtījumu, 2 (divu) darba dienu laikā par to informējot Pārdevēju. Atceļot pasūtījumu šajā punktā paredzētajā kārtībā, visas Pircēja samaksātās summas tiek atgrieztas Pircējam.

IV NODAĻA

Preču piegāde

  1. Pasūtot preces, Pircējs var izvēlēties kādu no preču piegādes veidiem.
  2. Izvēloties piegādi uz mājām vai citu veidu, Pircējs apņemas norādīt precīzu adresi. Ja Pircējs pats nevar pieņemt preces, un preces tiek piegādātas uz Pircēja norādīto adresi, Pircējam nav tiesību izvirzīt Pārdevējam pretenzijas par preces piegādi nepareizai personai.
  3. Pārdevējs nodrošina Pircējam preces saskaņā ar preču aprakstos norādītajiem termiņiem. Šie noteikumi ir provizoriski un neattiecas uz gadījumiem, kad Pārdevēja noliktavā nav nepieciešamo preču un Pircējs tiek informēts par viņa pasūtīto preču iztrūkumu. Apstiprinot šos Noteikumus, Pircējs piekrīt, ka izņēmuma gadījumos preču piegāde var aizkavēties neparedzētu, no Pārdevēja neatkarīgu apstākļu dēļ. Šādā gadījumā Pārdevējs apņemas nekavējoties sazināties ar Pircēju un saskaņot piegādes noteikumus un citus nosacījumus. Ja Pārdevējs nepiegādā preci noteiktajā termiņā un Puses nevienojas par papildu preču piegādes termiņu, Pircējs var izmantot Noteikumos noteiktās tiesības atteikties no preču pirkšanas un pārdošanas līguma. vai pakalpojumiem.
  4. Pārdevējs tiek atbrīvots no atbildības par preču piegādes termiņu pārkāpšanu, ja preces Pircējam netiek piegādātas vai tiek piegādātas novēloti trešo personu, kas nav saistītas un/vai no Pārdevēja neatkarīgas personas vainas vai no Pircēja neatkarīgus apstākļus.
  5. Preču piegādes laikā Pircējam Pircējam kopā ar Pārdevēju vai viņa pilnvaroto pārstāvi jāpārbauda sūtījuma un preces(-u) stāvoklis un jāparaksta sūtījuma nodošanas – pieņemšanas dokuments. Pēc pircēja parakstīšanas sūtījuma nodošanas-pieņemšanas dokumentā uzskatāms, ka prece ir nodota atbilstošā stāvoklī, tai nav bojājumu, kuru pamatā nevarētu būt rūpnīcas defekts, kā arī nav neatbilstību. izstrādājuma(-u) montāža (kādu var noteikt preču ārējās apskates laikā). Pamanījis, ka piegādātās preces iepakojums ir bojāts (saburzīts, slapjš vai kā citādi ārēji bojāts), prece(-es) ir bojāta(-es) un/vai prece(-es) nav pareizi samontēta, Pircējam tas ir jāatzīmē preces nosūtījumā. - pieņemšanas dokumentu un Pārdevēja vai viņa pārstāvja klātbūtnē sastādīt brīvas formas sūtījuma un/vai preces(-u) pārkāpuma/neatbilstības aktu. Ja Pircējs šīs darbības neveic, Pārdevējs tiek atbrīvots no atbildības par preces bojājumiem, ja šāda bojājuma rašanās pamats nav rūpnīcas defekts un par preces iepakojuma neatbilstībām tikai tad, ja šīs neatbilstības var konstatēt preces lietošanas laikā. preču ārēja pārbaude.
  6. Preču nejaušas nozaudēšanas vai sabojāšanas risks pāriet uz Pircēju no brīža, kad prece tiek nodota Pircējam.
  7. Ja Pircējs preces neizņem noteiktajā termiņā vai tās nevar piegādāt Pircējam un Pircējs ir samaksājis par preci un to piegādi, pārstāvji sazinās ar Pircēju par citu preču piegādes laiku un/vai veidu. . Ja Pircējs joprojām neizņem preci vai to nepiegādā, preces tiek atgrieztas Pārdevējam, pasūtījums tiek anulēts un par preci samaksātā nauda tiek atgriezta Pircējam, atskaitot piegādes un atgriešanas nodokli, ja piemērojams.

V NODAĻA

Produktu kvalitātes garantija

  1. Katras Babybaby.lt pārdotās preces īpašības ir norādītas katrai precei pievienotajā preces aprakstā.
  2. Preces, ko pārdevējs piedāvā iegādei, ir atbilstošas ​​kvalitātes, tas ir, preces īpašības atbilst preces aprakstam. Prece atbilst patērētāja pārdošanas līgumam, ja:
  • prece atbilst Pārdevēja sniegtajam aprakstam un tai ir tādas pašas īpašības kā precei, ko Pārdevējs sniedza kā piemēru vai modeli, reklamējot šo preci Babybaby.lt;
  • produkts ir piemērots tam mērķim, kuram šāda veida izstrādājumus parasti izmanto;
  • prece atbilst kvalitātes rādītājiem, kas parasti ir raksturīgi viena veida precēm un ko Pircējs var pamatoti sagaidīt, pamatojoties uz preces raksturu un preces ražotāja, tā pārstāvja vai pārdevēja publiski izziņotajiem paziņojumiem, tai skaitā reklāmu un preču marķējumu , attiecībā uz produkta specifiskajām īpašībām.
3. Pārdevējs nav atbildīgs par to, ka Babybaby.lt esošās preces izmērs, forma, krāsa vai citi parametri var neatbilst reālajam preces izmēram, formai, krāsai vai citiem parametriem īpašību dēļ. Pircēja izmantotā displeja vai citu no Pārdevēja neatkarīgu tehnisku iemeslu dēļ. Pircējam ieteicams iepazīties ar preces aprakstu.
4. Pārdevējs sniedz 2 gadu kvalitātes garantiju visu veidu precēm.
5. Garantija sākas no ierīces nodošanas datuma.
6. Garantija neattiecas uz:
  • Ražotāja garantija neattiecas uz dabīgā nodiluma daļām.
  • Garantija netiek piemērota, ja preces defekti radušies Pircēja vainas dēļ - tika pārkāpti preces glabāšanas vai lietošanas noteikumi.
7. Pārdevējs patur tiesības atteikties no garantijas piemērošanas, ja tiek pārkāptas ierīces lietošanas instrukcijas.
8. Pārdevējam nomainot preci vai tās piederumu noteiktajā garantijas termiņā, jaunajai precei vai piederumam tiek piemērots pagarināts garantijas laiks.
9. Garantijas saistības tiek izbeigtas šādos gadījumos:
  • Dabas katastrofu (zibens, plūdu, zemestrīces, ugunsgrēku), neatbilstošu ekspluatācijas apstākļu, lietotāja nodoma vai nolaidības izraisītu darbības traucējumu gadījumā;
  • Ja rodas darbības traucējumi nelikumīgu, neatbilstošu sprieguma avotu, elektrotīkla darbības traucējumu dēļ;
  • Bojājumus, ko radījuši svešķermeņu iekļūšana ierīces iekšpusē, smiltis, šķidrums (korozija, oksidēšanās), pārtika, kukaiņi u.c., neievērojot ierīces lietošanas instrukcijā sniegtos ierīces lietošanas noteikumus;
  • Bojājumi, kas radušies pēc iegādes, kad ierīce tika nomesta, sasista, vai ierīces transportēšanas laikā, kad ierīci transportē pats klients;
  • Radušās darbības traucējumus novērsa servisa darbinieks/persona, kuru ražotājs nav pilnvarojis.
  • Ierīce tika apzināti bojāta, demontēta;
  • Ja darbības traucējumi radās, izmantojot palīgmateriālus, piederumus, kurus ražotājs nav ieteicis;
  • Ierīce tika lietota, neievērojot lietošanas instrukciju
  • Ierīce netiek piegādāta komplektā, netīra, slapja, ar mehāniskiem bojājumiem.
10. Garantijas apkalpošanas noteikumi:
  • Pircējs piesakās garantijas apkalpošanai pa pastu: info@babybaby.lt, norādot ierīces bojājuma raksturu, iesniedzot pirkuma dokumentu (pasūtījuma kopiju);
  • Ierīce jāpiegādā iepakojumā, kas nodrošina drošu transportēšanu. Ja ierīce tiek piegādāta bez iepakojuma, Pārdevējs nav atbildīgs par mehāniskiem bojājumiem, kas radušies ierīces transportēšanas laikā;
  • Ja defekts neapstiprinās vai (un) defektu gadījumā, uz kuriem neattiecas garantijas saistības un bezmaksas serviss, klients apmaksā visas izmaksas, kas saistītas ar preces nogādāšanu servisa centrā, bojājuma noteikšanu un remontu pašu spēkiem. izdevumi;
  • Garantijas laikā ražotāja vainas dēļ radušies defekti tiek novērsti 14-21 dienas laikā no iekārtas nodošanas vai 45 dienu laikā, ja detaļu nepieciešams atvest no ārvalstīm;
  • Ierīce tiek nomainīta vai nauda tiek atgriezta, ja garantijas laikā darbības laikā radušās darbības traucējumus nevar novērst;
  • Paņemot preci, ir jāpārbauda, ​​vai netiek atgriezta pilnā remontā nosūtītā ierīces komplektācija. Pretenzijas netiek pieņemtas iestatīšanas dēļ.
11. Ierīču lietošanas nosacījumi:
  • Relatīvais gaisa mitrums līdz 95%, atmosfēras spiediens no 85kPa līdz 108kPa;
  • Vibrācijas ietekme: frekvence (10-55) Hz, paātrinājums līdz 10 m/s (1g);
  • Telpā nedrīkst būt kaitīgas vielas, kas izraisa koroziju, putekļus;
  • Pārvadāšanas laikā zem nulles temperatūras, pirms ieslēgšanas ierīce normālos klimatiskajos apstākļos ir jāuzglabā neizpakotā vismaz 6 stundas;
  • Pēc ierīces pārvietošanas no telpas ar augstāku apkārtējās vides temperatūru uz telpu ar zemāku apkārtējās vides temperatūru (un otrādi), ierīci nedrīkst pieslēgt elektrotīklam vismaz 3-5 stundas;
  • Visām ierīcēm jābūt iezemētām, elektrotīklam jābūt labā tehniskā kārtībā, barošanas spriegumam 220V (±10%), frekvencei 50Hz. Sprieguma svārstību gadījumā nepieciešams izmantot sprieguma filtrus vai stabilizatorus.
  • temperatūra no (10,2) ºC līdz (35,2) ºC;
  • relatīvais mitrums - līdz (93,3) % pie (25,2) ºC temperatūras.
  • vibrācijas efekti: frekvence (10-55) Hz, paātrinājums līdz 10m/s (1g).
  • atmosfēras spiediens no (84,3) kPa līdz (107,3) kPa.

VI NODAĻA

Pārdošanas līguma atteikums

  1. Pircējam ir tiesības atkāpties no preces pirkuma līguma 14 (četrpadsmit) dienu laikā, nenorādot iemeslu, par to brīdinot pārdevēju. Pircējs nevar izmantot šīs tiesības pēc kāda no Lietuvas Republikas Civilkodeksa 6.22810. panta 2. daļā uzskaitītajiem līgumiem.
  2. Par pirkuma līguma atcelšanu Pircējs paziņo Pārdevējam pa e-pastu. pa pastu uz info@babybaby.lt. Pēc saņemšanas no pārdevēja viņš aizpilda e-veidlapu un nosūta preci Pārdevējam.
  3. Atteikuma no pirkuma līguma tiesību izmantošanai paredzētais 14 (četrpadsmit) dienu termiņš tiek aprēķināts šādi: a. kad tiek noslēgts pirkuma-pārdošanas līgums, - no dienas, kad Pircējs vai viņa norādītā persona, izņemot pārvadātāju, saņem pasūtītās preces; b. ja Pircējs vienā pasūtījumā ir pasūtījis vairāk nekā vienu preci un preces tiek piegādātas atsevišķi, - no dienas, kad Pircējs vai viņa norādītā persona, izņemot pārvadātāju, saņem pēdējo preci; c. ja preces tiek piegādātas dažādās partijās vai daļās, - no dienas, kurā Pircējs vai viņa norādītā persona, izņemot pārvadātāju, saņem pēdējo partiju vai daļu; d. ja tiek noslēgts līgums par regulāru preču piegādi noteiktā termiņā, - no dienas, kad Pircējs vai viņa norādītā persona, izņemot pārvadātāju, saņem pirmo preci.

VII NODAĻA

Preču atgriešanas un apmaiņas kārtība

  1. Pircējam ir tiesības 14 (četrpadsmit) dienu laikā no preces nodošanas dienas aizstāt iegādāto preci pret līdzīgām, dažādu izmēru, formas, krāsas, modeļa vai komplektācijas precēm. Ja, mainot preces, rodas cenu atšķirība, Pircējs var norēķināties ar Pārdevēju, pamatojoties uz pārrēķinātajām cenām. Pircēja paziņojums par vēlmi izmantot šajā Noteikumu punktā paredzētās tiesības ar norādītajām atgriežamajām precēm tiek nosūtīts pa e-pastu. pa pastu info@babybaby.lt.
  2. Ja Pircējam nepatīk iegādātās preces forma, izmērs, krāsa, modelis vai komplektācija, preces tiek apmainītas un atgrieztas saskaņā ar Lietuvas Republikas valdības 2014. gada likumu. 22. jūlijs ar lēmumu Nr. 738 apstiprinātie "Mazumtirdzniecības noteikumi", un 17. punktā paredzētās preces nav apmaināmas un neatgriežamas.
  3. Pēc preču saņemšanas Pārdevējs apņemas tās aizstāt ar tādām pašām precēm tikai Pircēja norādītajā formā, izmērā, krāsā, modelī vai komplektācijā. Ja Pārdevējam nav aizvietošanai piemērotas preces, viņš atgriež Pircējam par preci samaksāto naudu. Nauda tiek atgriezta Pircējam 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā pēc tam, kad Pārdevējs ir saņēmis Pircēja paziņojumu par vēlmi izmantot šīs tiesības, un, ja Pircēja Prece netiek atgriezta Pārdevējam, tiek aprēķināts šajā punktā paredzētais termiņš. no dienas, kad Prece tiek atgriezta Pārdevējam.
  4. Pircējs, atgriežot preci, ir atbildīgs par tās vienmērīgu un drošu nokļūšanu pie pārdevēja.
  5. Apstiprinot šos Noteikumus, Pircējs piekrīt, ka nauda tiks atgriezta Pircēja bankas kontā, ja vien Pircējs un Pārdevējs nevienojas citādi.

VIII NODAĻA

Nepiemērotas kvalitātes preču apmaiņas un atgriešanas noteikumi

  1. Pārdotās preces defekti tiek novērsti, nekvalitatīvas preces nomainītas, atgrieztas Noteikumos noteiktajā kārtībā un ievērojot Lietuvas Republikas tiesību aktu prasības.
  2. Ja izrādās, ka prece garantijas laikā ir nelabojami bojāta ražotāja vainas dēļ (nekvalitatīva prece), bojātā prece tiek nomainīta pret citu tāda paša veida, un, ja tas nav iespējams, nauda samaksāts par preci tiek atgriezts.
  3. Ja prece garantijas laikā ir bojāta ražotāja vainas dēļ (nekvalitatīva prece), bet ir iespējams to salabot, tādā gadījumā preces defekti tiks novērsti bez maksas. Garantijas servisa sniegšanas laikā ražotāja vainas dēļ radušies darbības traucējumi tiek novērsti šādos termiņos: 0 - 21 diena no preces piegādes garantijas servisu sniedzošajam servisam vai 45 dienu laikā, ja detaļa, kas nepieciešama garantijas remonts jāpiegādā no ārzemēm. Visos gadījumos mērķis ir garantijas servisu veikt pēc iespējas īsākā laikā. Remontētajām un/vai nomainītajām precēm garantijas termiņš tiek aprēķināts no preces sākotnējās piegādes dienas.
  4. Visas izmaksas, kas saistītas ar preces transportēšanu uz garantijas centru un no tās, sedz Pircējs.
  5. Gadījumā, ja remontam nodotajai precei nav rūpnīcas defektu vai tie radušies lietotāja neadekvātas rīcības dēļ, neievērojot ražotāja sniegtās montāžas un lietošanas instrukcijas, tiek segtas izmaksas, kas saistītas ar mehānisko vai citu meklēšanu un novēršanu. radušos bojājumus apmaksā pircējs.
  6. Visas dāvanas, kas tika pasniegtas kopā ar iegādāto preci, ir jāatgriež vienlaikus, izņemot gadījumus, kad iegādātā prece tiek atgriezta tās kvalitātes defektu dēļ un kopā ar to pasniegtās dāvanas to rakstura dēļ laika posmā no preces iegāde līdz dienai, kad atklājās šīs preces defekti, ir patērēts vai ir beidzies derīguma termiņš šādām dāvanām.
  7. Atgriežot preces, Pircējam ir jānorāda sūtītāja adrese un pareizi jāiepako preces, lai tās sūtīšanas laikā netiktu bojātas. Pārdevējs neizsniedz atmaksu par precēm, kas bojātas piegādes laikā. Pārdevējs nav atbildīgs par sūtījumiem, kas nosūtīti nepareizi iesaiņoti, ar nepareizu adresi, kā arī par sūtījumu nozaudēšanu vai bojājumu nosūtīšanas laikā.
  8. Pircējs var atgriezt Preces ar kurjeru vai pa pastu. Preces jāatgriež Pārdevējam uz adresi, kas norādīta Pārdevēja Pircējam nosūtītā līguma atteikuma paziņojuma saņemšanas apstiprinājumā.
  9. Nauda tiek atgriezta Pircējam 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā pēc tam, kad Pārdevējs ir saņēmis Pircēja paziņojumu par atteikšanos no līguma, un, ja Pircēja Prece netiek atgriezta Pārdevējam, šajā punktā paredzētais termiņš tiek aprēķināts no plkst. dienā Prece tiek atgriezta Pārdevējam. Apstiprinot šos Noteikumus, Pircējs piekrīt, ka nauda tiks atgriezta Pircēja bankas kontā.

IX NODAĻA

Atbildība

  1. Pircējs ir atbildīgs par darbībām, kas veiktas, izmantojot Babybaby.lt.
  2. Pircējs pēc reģistrācijas ir atbildīgs par savu pieteikšanās datu uzglabāšanu un/vai nodošanu trešajām personām. Ja Babybaby.lt sniegtos pakalpojumus izmanto trešā persona, kas ir pieslēgusies Babybaby.lt, izmantojot Pircēja pieteikšanās datus, Pārdevējs uzskata šo personu par Pircēju.
  3. Pārdevējs tiek atbrīvots no jebkādas atbildības gadījumos, kad zaudējumi rodas tādēļ, ka Pircējs, neievērojot Pārdevēja ieteikumus un savus pienākumus, nav iepazinies ar šiem Noteikumiem, Fizisko personu datu aizsardzības noteikumiem, lai gan viņam šāda iespēja tika dota.
  4. Ja tas nodrošina saites uz citu trešo personu vietnēm, Pārdevējs negarantē, ka informācija, ko var apskatīt, noklikšķinot uz šīm saitēm, ir pareiza, pilnīga vai precīza. Trešās puses ir atbildīgas par trešo personu sniegtās informācijas saturu, pareizību, pilnīgumu un precizitāti. Pārdevējam nav pienākuma pārbaudīt pārsūtīto vai uzglabāto ārējo informāciju vai atklāt pretlikumīgas darbības.
  5. Pārdevējs nav atbildīgs par savstarpējo saistību pareizu izpildi starp Pircēju un Pārdevēja Partneriem, kuru preces vai pakalpojumus Pircējs pasūta, izmantojot Pārdevēja Partneru platformas.

X NODAĻA

Nobeiguma noteikumi

  1. Pārdevējs nosūta visus paziņojumus šajos Noteikumos un Fizisko personu datu aizsardzības noteikumos paredzētajā kārtībā Pircēja reģistrācijas laikā vai pasūtot preces uz norādīto e-pasta adresi vai SMS uz norādīto tālruņa numuru.
  2. Pircējs visus ziņojumus un jautājumus sūta, izmantojot Pārdevēja Babybaby.lt sadaļā "Kontakti" norādītos saziņas līdzekļus.
  3. Visas domstarpības, kas rodas no šo noteikumu izpildes, tiek risinātas pārrunu ceļā. Ja 20 (divdesmit) kalendāro dienu laikā nav iespējams panākt vienošanos, strīdi tiek risināti Lietuvas Republikas tiesību aktos noteiktajā kārtībā.
  4. Gadījumā, ja Pircējs nepiekrīt Pārdevēja atbildei uz Pircēja rakstisku pretenziju, Pircējs (fiziskā persona, patērētājs) var iesniegt savu pieprasījumu/sūdzību par Babybaby.lt iegādātajām precēm Valsts patērētāju tiesību aizsardzības dienestā. (Vilniaus g. 25, 01402 Viļņa, e-pasts p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 85 262 67 51, fakss (85) 279 1466, tīmekļa vietnē www.vvtat.lt (arī valsts teritoriālajām vienībām Patērētāju tiesību aizsardzības dienests) EGS platformā ://ec.europa.eu/odr/.