Visiem produktiem ir 2 gadu garantija.
Visas neizmantotās preces var atgriezt 14 dienu laikā pēc to saņemšanas.
Preču atgriešana
Ja esat nolēmis atgriezt preci četrpadsmit dienu laikā no preces piegādes datuma, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu info@babybaby.lt. Turklāt, jūsu ērtībām, mēs piemērojam vienkāršotu atgriešanas procedūru – mēs nosūtām jums pa e-pastu aizpildāmu e-veidlapu un gaidām, kad jūs nosūtīsiet mums atgrieztās preces uz Viļņas Omniva VC EVOLUTION pakomātu (pakas saņēmējs babybaby.lt, tālr. +370 60314313). Nauda tiek atgriezta 1–2 darba dienu laikā no preces atgriešanas.
Atgrieztajai precei jāatbilst šādām prasībām:
- atgrieztajai precei jābūt nelietotai;
- Atgrieztajai precei jābūt oriģinālajā, kārtīgā iepakojumā, kurā to saņēmāt no pārdevēja;
- preci nedrīkst būt sabojājis pircējs;
- precei jābūt nelietotai un oriģinālajā stāvoklī (tīrai, ar neskartām etiķetēm, nesaplēstām aizsargplēvēm un citiem oriģinālajam iepakojumam raksturīgiem piederumiem);
- atgrieztajai precei jābūt tādā pašā stāvoklī, kādā tā tika piegādāta pircējam;
- Atgrieztajai precei jābūt droši iepakotai, ieteicams to iepakot tādā pašā iepakojumā, kādā saņēmāt to no pārdevēja.
Atgriežot preci, pircējs ir atbildīgs par tās netraucētu un drošu nonākšanu pie pārdevēja.
Lūdzu, ņemiet vērā, ka lietotas preces atgriešanai netiek pieņemtas.
Nauda par Dāvanu kuponu netiek atgriezta, izņemot gadījumus, kad Pircējs pats, iegādājies Dāvanu kuponu, 14 (četrpadsmit) dienu laikā no Dāvanu kupona iegādes datuma atsakās no līguma (t. i., atgriež iegādāto un neizmantoto Dāvanu kuponu) un piesakās samaksātās summas atmaksai.
Ja jums ir kādi papildu jautājumi, lūdzu, sazinieties ar mums jums ērtā veidā ( info@babybaby.lt vai tālr. +37060314313), un mēs noteikti sniegsim jums visu nepieciešamo informāciju un/vai palīdzību.
Papildus vēlamies atzīmēt, ka preču atgriešanu un apmaiņu regulē Lietuvas Republikas Civilkodeksa 6.22810. un 6.22811. pants, un strīdus ārpustiesas kārtībā risina Valsts patērētāju tiesību aizsardzības dienests, kura juridiskā adrese ir Vilnius g. 25, LT-01402 Viļņa, e-pasta adrese ir www.vvtat.lt.
Garantijas serviss
Lai nodrošinātu, ka jūs pēc iespējas ātrāk varat atkal bez problēmām izmantot iegādāto preci, mēs piemērojam vienkāršotu un paātrinātu garantijas apkalpošanas procedūru – problēmu gadījumā jums ērtā veidā jāsazinās ar mums – pa tālruni 860314313 vai e-pastu info@babybaby.lt. Preces problēmas vai defekta gadījumā garantijas taloni nav jāiesniedz – pietiek ar maksājuma uzdevuma kopiju. Visām babybaby.lt pārdotajām precēm tiek nodrošināta 2 gadu garantija. Šajā periodā, ja tiek atklāti preces defekti vai rodas problēmas ražotāja vainas dēļ, mēs darīsim visu iespējamo, lai nodrošinātu ātru un netraucētu defektu novēršanu, un, ja problēmas novērst nebūs iespējams – mēs nomainīsim preci pret jaunu.
Katras Babybaby.lt pārdotās preces galvenās īpašības parasti ir norādītas katras preces aprakstā.
Garantijas apkalpošanas laikā defekti, kas radušies ražotāja vainas dēļ, tiek novērsti pēc iespējas ātrāk un parasti nav ilgāki par nedēļu, bet objektīvu iemeslu gadījumā tie tiek novērsti šādos termiņos: līdz 21 dienai no preces nodošanas servisam, kas veic garantijas apkopi, vai 45 dienu laikā, ja remontam nepieciešamā detaļa jāpiegādā no ārzemēm. Visos gadījumos, kā minēts, mērķis ir veikt garantijas apkopi pēc iespējas īsākā laikā.
Pārdevēja sniegtā kvalitātes garantija neierobežo un neierobežo patērētāju tiesības, kas noteiktas likumā, iegādājoties neatbilstošas kvalitātes preci vai pakalpojumu.
Juridiskām personām garantijas periods ir piemērojams/nepiemērojams atbilstoši ražotāju noteiktajiem garantijas periodiem.
Garantija neattiecas uz:
- precēm, kurām ir mehāniski bojājumi;
- precēm, kurām ir redzamas viltošanas pazīmes;
- preces, kas tika izmantotas citiem mērķiem, nevis paredzētajam mērķim;
- precēm, kuru defekti radušies pircēja vainas dēļ;
- par precēm, kas tika remontētas neautorizētā ražotāja servisa centrā;
- ja bojājums rodas vides faktoru (vētra, lietus utt.), nepārvaramas varas (ugunsgrēks, plūdi) vai nejaušu ārēju faktoru (sprieguma pārsprieguma utt.) ietekmes dēļ;
- ja darbības traucējumi rodas šķidrumu, priekšmetu u. c. iekļūšanas ierīcē dēļ;
- ja, lietojot produktu, netika ievērotas produkta lietotāja rokasgrāmatā norādītās ierīces apkopes prasības;
- ja darbības traucējumus izraisīja nepiemērotu cita ražotāja piederumu lietošana;
- nodilstošām detaļām (kabeļiem, savienotājiem, baterijām, turētājiem utt.).
- pieteicēja persona nevar apstiprināt preču iegādi (pietiek ar maksājuma uzdevuma kopiju).
Ja izrādās, ka prece garantijas laikā ir neatgriezeniski sabojājusies ražotāja vainas dēļ (bojāta prece), bojātā prece tiks nomainīta pret citu tāda paša veida preci, un, ja tas nav iespējams, par preci samaksātā nauda tiks atmaksāta. Ja prece garantijas laikā ir sabojājusies ražotāja vainas dēļ (bojāta prece), bet to ir iespējams salabot, šajā gadījumā preces defekti tiks novērsti bez maksas.
Lūdzu, ņemiet vērā, ka remontētu un/vai nomainītu preču garantijas laiks tiek aprēķināts no preču sākotnējās piegādes datuma, un visas izmaksas, kas saistītas ar preču transportēšanu uz garantijas centru un no tā, sedz pircējs. Gadījumā, ja remontam piegādātajām precēm nav rūpnīcas defektu vai tie radušies lietotāja nepareizas rīcības, ražotāja sniegto montāžas un lietošanas instrukciju neievērošanas dēļ, radušos mehānisko vai citu bojājumu meklēšanas un novēršanas izmaksas sedz pircējs. Servisam ir arī tiesības atteikties veikt pārbaudi, ja prece pārbaudei tiek piegādāta nepilnā konfigurācijā (bez darbībai nepieciešamajām detaļām, bez lādētāja utt.), netīra, mitra.
Ja jums ir vēl kādi jautājumi, lūdzu, sazinieties ar mums ( info@babybaby.lt vai tālr. 860314313), un mēs noteikti sniegsim visu nepieciešamo informāciju un/vai palīdzību.